Aci Tak?

Eh. Serius ni. Aci tak kalau nak pindah blog ni? Macam dah berkira-kira officialy nak pindah ni. Kalau pindah, korang ada hati tak nak re-link? Kalau tukar, agak-agak korang sudi lagi tak baca tulisan aku?

Bajet famouslah kira. Huaaa!

p/s: Hari ini entry tak ilmiah. Minta maaf. Eh, selama ni ilmiah ke?

Advertisements

~ oleh INFINITY di Mac 2, 2010.

5 Respons to “Aci Tak?”

  1. oi. tak kisah kau pegi mana2.
    insya allah aku baca.

  2. insyaAllah akak sanggup re-link kn url baru blog kamu.dun worry xkan larinya..hehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: