Warded

Again.

Saya akan bertolak ke Kubang Kerian esok. Blog ini mungkin akan senyap seminggu. Saya dah chat dengan mereka yang dah menjalani ACL Reconstruction. Oh saya rasa ngeri dan takut.

Takut!

Doakan saya. 😦

p/s: Seminggu tu warded. Seminggu. Seminggu!

~ oleh INFINITY di Februari 15, 2010.

6 Respons to “Warded”

  1. shafarakallah

  2. Moga lekas sembuh… Amiiin 🙂

  3. Sesungguhnya sakit itu kafarah dosa.
    Ummul ‘Ala berkata, “Rasulullah s.a.w. mengunjungiku ketika aku sakit, lalu beliau bersabda,
    “Bergembiralah, hai Ummul ‘Ala, sesungguhnya apabila seorang muslim sakit, Allah akan menghilangkan kesalahan-kesalahannya sebagaimana api menghilangkan karatnya emas dan perak.”
    (H.R. Abu Dawud)
    Syafakillah, ya ukhti!

Tinggalkan Jawapan

 
