Zinnirah

Ya. Ini memang last minute! Esok malam pertandingan, pukul 7 malam tadi buat skrip dan yeap keluar berfoya-foya. Berlatih pukul 11 malam dan habis pukul 130 pagi. Hebat tak?

Memang ingat mula-mula nak cancel. Serius. Lepas tahu tak ada langsung wakil dari pusat pengajian aku, maka terpaksalah aku fikirkan semula. Oh! Amacam? Semua peserta dari perubatan dan pergigian jadi harusnya jangan nak perasan hebat. Hahahhaha. Tak adalah.

Just nak enjoy sebelum menamatkan sisa-sisa di USM!

Mulalah otak duk fikir nak buat cerita apa? Tak tahu mana dapat idea nak cerita pasal Zinnirah. Oh! Sangat baguslah sebab aku tak pernah tahu siapa Zinnirah. OK. Aku teruk. 🙂 Dah alhamdulillah dah tahu dah siapa Zinnirah.

Itupun cuak. Sebab kisah Zinnirah ada Umar dan Abu Bakr. Boleh ke nak berlakon watak ni?

Tanya semua yang ada dalam list googletalk. Jadi, terima kasih pada yang membantu tadi; Niza, Naim, Ikram, Huzaifah, Syafiq (yang tak membantu pun :P), Marwan (for the software) dan nama-nama yang saya tak sebutkan tapi saya banyak tanya tadi. Arigator gozaimase!

Yup! I have many friends that really helping each other! I love you guys!

Tak kisahlah kalau kita nampak bodoh atas stage esok kan?

~ oleh INFINITY di Januari 5, 2010.

2 Respons to “Zinnirah”

  1. ..arghhh..abaikan je bodoh atau tidak..yg penting kt have fun esok..boleh jd salah satu kenangan b4 kt tinggalkan usm nie..mata terkebil2 ngantok..tahan2~

Tinggalkan Jawapan

 
