Ais Krim Kleng Kleng

Lately, I prefer to stay home alone. Alone and lonely.

Mak and adik keluar berjalan ke KL oh dan kakak juga. Aku macam biasalah, photofobic. Kalau aku kat rumah, gelap je rumah. Jangan harap aku nak buka lampu. Aku buka kipas je kuat-kuat. Kalau aku duduk sorang-soranglah.

Dalam aku duk melayan perasaan, dengan bunyi orang bawak motor jual aiskrim. Ala yang ada bunyi loceng tu. Ingat tak?

Aku rindu zaman aku kecil tahan motor aiskrim.

Ya. Aku rindu!

Advertisements

~ oleh INFINITY di Disember 2, 2009.

2 Respons to “Ais Krim Kleng Kleng”

  1. yup,zaman dulu2 (heh,mcm dah lama gler) slalu dok kejar and terjerit2 kat pak cik jual aiskrim tu. tapi sekarang kat kampung dah jarang la nampak mereka2. oh,rindu!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: