Tak Faham

Aku tak faham kenapa orang besar berperangai macam budak-budak dan bercakap kuat kononnya nak sakitkan hati sebelah pihak. Serius aku tak faham. Aku tak faham manusia-manusia macam ni yang rasa diri betul lepas tu menyindir orang nak beritahu orang tu salah. Come on-lah weyh. Standard budak-budaklah sindir menyindir ni.

Kalau betul pun ada aku kisah? Sendiri bengkok nak luruskan orang. -_-“

Nak luruskan aku tak kisah, manusia bukan sempurna. Tapi janganlah bajet macam awak tu dah lurus betul tahap tak akan patah.

Dan paling tak boleh terima akal, tidak profesional.

Selamat jalanlah dengan kebudak-budakan kamu tu.

p/s: Aku tak marah. Aku gelak-gelak je tulis entry ni. Aku tengah bahagiaaaaaaa. Tak ada masa nak marah orang.

~ oleh INFINITY di Oktober 28, 2009.

2 Respons to “Tak Faham”

  1. betul2…
    kalo aku pun..
    sebelum nak tegur org..
    fikir dulu…
    teng0k diri dulu either kite ni laku x kesalahan yang sama…
    kalo x..boleh la nak tegur…
    tapi kalo sama je..baek betulkan diri dulu

  2. Kan? huu~

Tinggalkan Jawapan

 
