B is not only for Bosan

Ni dah macam berlawan-lawan nak update ni. Tak gitu, Azizi? Hahahhahaha. Bosan katanya. Aku dah mula meniru ayat-ayat manusia ni. -_-“

The only thing that really make home as cool as heaven, except for makanan-makanan.. baby! Raya sangat banyak budak. Nanti-nantilah upload all the babies! Hiii~

Ya. Aku bangun lambat hari ini dan aku bermimpi sangat menakutkan. One of my beloved lecturers mencekik aku. Sampai terbangun dan pengajarannya sila jangan bangun lambat!

Hari ini aku niat nak study, cukup dua minit pegang buku, ada benda lain lebih menarik! Hahahha dan selamatlah tinggal kepada buku di atas katil semula.

Senonoh!

Few days left back to USM tercinta. Sekarang duk berzikir bosan. Dan sampai sana, mulalah merungut bila nak cuti. Weekend pun siap buat countdown lagi.

Kan?

My heart keep on flashing the light of happiness! 🙂

~ oleh INFINITY di September 23, 2009.

3 Respons to “B is not only for Bosan”

  1. huda, dtg la beraya ke rumah aku!

  2. Hiii.. alamat? Insyallah

  3. nnt aku email dgn peta skali.

Tinggalkan Jawapan

 
