So Happy. Hayya

Antara perkara yang bagus bila berada di rumah.. hohoho. Boleh melawat orang-orang baru dan mendengar cerita orang-orang lama -_-“. Hehehe.

OK. Disebabkan Ahad ada selanjar untuk Metodologi Penyelidikan, terpaksalah aku pulang hari Khamis ini. Uh! Apa nak buat, nama pun belajar. Rasa macam tak sanggup nak masuk klinik, plus rasa sangat bod*h. Skill tak ada. Muka senang pucat. Menggelabah. Everything look so damn unstable. Hayya!

Well then, Zu pernah cakap,

“Kak Huda, sebelum jadi Prof. Dr, kena mula dari bawah,”

Thanks dear. 🙂

Balik petang terus sama ada terbongkang atas katil atau bertani dekat FarmVille FB. Bertani maya tak keluar peluh plus buang masa. Haih. Apa nak jadi. Tapi somehow seronok juga melawat farm kawan-kawan sambil ketawa-ketawa. Release tension. Kononnyalah. Cuma aku tak faham kenapa kawan-kawan aku perlu letak binatang selsema AH1N1 tu. Tahulah main, tapi main pun.. hayya lagi. Tak seronoklah macam ni kan. Well. Different person different thinking anyway.

Suddenly, everybody ask me about their child hearing conditions. Hayya. Sekarang aku redha ajelah kalau nak panggil aku doktor telinga pun. Berapa kali aku kata bukan, banyak itu jugalah diorang menafikan. Hah, panggillah. Panggillah panggil. Hahahha.

Last night, we went to my dad’s friend but we called him Walid (as Ayah in arabic). He got new son, very tiny and cute little one named Zharif Faruqi. Wohoo! His brother, Umar Faruqi, none in the pic below. Why I mentioned? Just so addicted to a person name UMAR. No matter who, as long as he’s Umar, I found its so interesting to erm.. erm.. panggil nama dia. Kot. Seriously!

Ni sejak-sejak terkagum dengan Abang Umar yang dah jadi doktor gigi sekarang.

Menyimpang betul aku bercerita. AKu pun tak tahu nak tulis apa. Hay.. ya!

Hello bebeh. I’m Zharif. I’m 6 days old.

Hello bebeh. This is stranger who loves baby the most. She’s cuddling me, bebeh. So warmlaaa. See, there’s my sister’s finger on my chubby cheek. See… see..

Hello bebeh. From left, Akmal (Huda’s sis), Warithatul Wafa (My sis), The cutest one (hehehe) and Balqis Sofea (My sis too). Mommy.. where’s mommy? Zharif was crying then.

 Hello Bebeh. See, my sister so jealous to be like me. Dia pun nak peluk peluk jugak.

Sesion ended. All the elder one steal me from that baby. They’re having many stoooooories to share. Hayya!

p/s: tulisan sangat tunggang langgang la. Adeh. Entry ni banyak ‘hayya’ laa. Hati bunga-bunga nih. Eheee..

Advertisements

~ oleh INFINITY di Ogos 17, 2009.

8 Respons to “So Happy. Hayya”

  1. huda, kau mcm kecik giler je.

  2. Nana: sejak bila aku besar giler? hahaha. Budak sebelah aku yang last tu darjah lima okeh. hahahaha

  3. tak lah, kali ni baru nmpk kecik giler.

  4. nana: takpe. comel. hehhehe

  5. umar faruqi…….
    sedap nama tu……..
    weih, cerita UMAR bila nak bersambung??

  6. Azahiri: Aku dah agak kau akan tanya. Aku pun tak senang hati tinggal gitu. Haih!

    OK! Aku nekad akan mulakan secepat mungkin!!!!! Berdosa rasanya. huhu

  7. welcome back to our ‘world’

  8. Naim: Welcome.. welcome. hehehhehehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: