Loss

Saya rasa saya dah kehilangan skill menulislah. I have many things to say, but it’s just hard to express it out. Hayya. -_-“

~ oleh INFINITY di Ogos 15, 2009.

8 Respons to “Loss”

  1. hoi.
    kau tulis pendek2 pun aku baca aje.

  2. Nana: Kau tahu tak ada orang mengamuk ngan aku masa aku taip perkataan ‘hoi’. Padahal aku gurau je.. huhu~

  3. oh, dengan aku, kau boleh je nak hoi-hoi.

    hoi-hoi ni tanda mesra, tau. haha.

    p.s: sape marah kau?

  4. Nana: Ingat tak salah satu entry aku yang aku reply mesejnya kata ‘peminat’? Dialaaaa… -_-“

  5. fuiyoo~ ada peminat.

  6. Nana: Bukanlah Nana oi!! AKu yang reply. So aku lah as ‘Peminat’. hayya!

  7. fuiyoo… minat org.

    haha… aku gila kan?

  8. nana: agaklaaa. muahahhaa

Tinggalkan Jawapan

 
