Aku Pernah

Aku pernah mimpi, aku rasa 4 tahun lalu seorang lelaki selamatkan aku dari flat yang tak siap pembinaanya. Ada sekumpulan samseng kejar aku. Akhir sekali ada seorang lelaki naik motor kapcai je selamatkan aku.

Terharu seyh.

Baru-baru ni aku tahu manusia dalam mimpi yang selamatkan aku tu rupanya Hafiz Hamidun. Kenapa mesti Hafiz Hamidun? Hahahha. Lamanya aku ambil masa nak kenal orang nasyid Malaysia.

Ini bukan cerita yang dibuat-buat, OK. Ini cerita real. Aku rasa hikmah dia, suruh aku minat nasyid. Hahahah. Aku minat tapi aku minat omputeh lebih sikit.

Terima kasih pada video dekat FB Ibn Shaukani. Dapat tengok muka Hafiz dengan dekat. Kemudian aku selongkar-selongkar you tube. Syoknya! Heee. Aku nak minat Hafizlah sekarang.

p/s: Macam mana pun aku nak kahwin dengan orang biasa je. Oh, aku pernah cakap dulu doktorkan? Kuang kuang. Muahahha.

~ oleh INFINITY di Julai 3, 2009.

Satu Respons to “Aku Pernah”

  1. hafiz hamidun, tak leh belah~~

    aku suka dia!!!!

Tinggalkan Jawapan

 
