Terima Kasih

Semalam peperangan shoutout paling hebat aku kira bagi pelajar-pelajar USM. Barangkali.

Kalau internet siput, kamu mesti marah bukan. Tapi kalau internet, memang mati terus? Apa yang patut dilakukan.

Mujur. Mujur Gtalk masih berfungsi. Hahaha. Bermulalah peperangan shoutout sesama sendiri. Bertukar satu persatu dengan cepat. Dari yang paling sopan, hingga yang paling brutal. Walau apapun ia, semuanya menunjukkan kemarahan.

Kemarahan melampau.

Kalau kau tanya aku, akau marah kerana apa. Aku marah kerana dua perkara, AF yang baru bermula dan internet ini. Memang aku marah. Sangat marah. Apa kes tengok orang melayu terkinja-kinja? Oh, lagi aku marah sebab aku nak tengok beritalah mangkuk!

Pukul 8 aku mungkin miss berita. Ya, kau nak tengok realiti TV gila juga sebabnya. Harapkan berita pukul 12. Pukul 12 kau tengok cerita yang tak APEX langsung. Aku tak peduli kalau kau kata aku pulaukan rancangan gila itu. Memang, memang aku tak peduli.

Aku APEX. Pemikiran aku APEX. Jadi?

Bakal pesakit aku takkan pulih pendengaran dia kalau semua orang bercita-cita nak jadi penyanyi. Huh!

Oh, berbalik pada internet. Dengar khabarnya sudah OK. OK kah? Tapi kalau OK masih tahap siput, aku tetap mengatakan tidak.

Ya, aku tamak. Kalau aku nak search jurnal perlukan 2 jam, apa kes? Kalau dapat search pula, dok tersekat-sekat tak senonoh. kalah orang bronchiol asthma bernafas, apa kes juga???

Terimalah kasih kerana upgrade!!!!!!!!!!!!!

~ oleh INFINITY di Mac 15, 2009.

Satu Respons to “Terima Kasih”

  1. hehe..khud..haah..tenet lom ok 100%..tp ok la dri asik kua rasid@kb.usm tuh je..ehehehe..

    betol..betol.. betol. hehhee

Tinggalkan Jawapan

 
