Mahu Tahu?

Hani, asyik dpat tag pelik je. Banyak kali dah jawab, tapi jawab jugalah. Huhuhu. Demi tak menghampakan peminat, muahahaha!

Directions:
Once you’ve been tagged, you have to write a post with sixteen random things, habits or goals about you.At the end, choose five people to be tagged, listing their names and why you chose them.Don’t forget to leave a comment (”You’re tagged!”) and to read your blog.You can’t tag the person who tagged you.Since you can’t tag me, let me know when you’ve posted your blog, so I can see your weirdness.

1. Aku comel. Semua tahu tu. Tak tahu, buat-buat tahu.
2. Aku gila mahu kerja di H dan USM. Ya, aku mahu berada di Kelantan sepanjang usiaku.
3. Walaupun begitu, jangan andaikan aku bercinta dengan manusia warganegeri ini yang menjadi penyebab ketegaran aku. Dulu ya, aku menggunakan seseorang demi alasan gila ini. Sekarang I’m free!
4. Aku ada pakai cincin hadiah adik aku yang aku mengaku cincin tanda. Siapa suruh semua tak percaya. Baik aku menipu je. Kalau perempuan pakai cincin je, mesti cincin tanda. Gilo ko apo?
5. Memang aku suka menipu. Hahahaha.
6. Aku sangat suka makan aiskrim. Split atau Tropicana, aiskrim hijau limau nipis berserta vanilla. Oh, dan aiskrim cornetto yang ada sos strawbeey. Gila addicted.  Sila belanja aku. Psst..dan air soya biji selasih warna pink. Masyuuuk!
7. Oh, mari promote. 18 mac ni hari lahir aku. Mari pakat bagi hadiah dekat aku. Hah! Boleh belanja aiskrim.
8. Aku trauma tempat sempit dan tempat tinggi dan bawa kereta. Siapa mahu jadi driver aku, sila isi borang.
9. Aku suka orang underestimate aku. Lebih kurang pandang rendahlah. AKu rasa cool bila dia tercengang dengan hasil kerja aku. Hoho. Kalau teruk, tak apa. Sebab awal-awal dia dah underestimate. Hehehe.
10. Aku gila bayi. Baju bayi. Sarung kaki tangan bayi. Suara bayi. Kasut bayi. Semua yang berkaitan bayi, aku suka!
11. Tapi kakak aku tak reti-reti ke nak kahwin? Hahahahah!
12. Aku dikelilingi dengan semua manusia sayangkan aku. AKu dalam transisi menghargai setiap satunya.
13. Mula berikhtiar menambahkan senyuman. Aku suka orang tersenyum, jadi aku mesti mulakan. Jadi, jom! Senyum dengan ikhlas.
14. Mak aku mula bertanya bila aku suruh kakak aku kahwin, “angah bila lagi?” Dan jawapan aku dari tingkatan 3, “tunggu doktor,” Muahahaha. Psst..serius doktor kat HUSM handsome seyh. Terutamanya Dr. Radiology. AKu dah tahu nama dia, Dr. Amir. hahahahha. Ada ke patut soalan itu. Aku 22 tahun baru kot -_-” 18 Mac ni 22. Ya. Birthday aku dah dekat. hahahahha
15. Pastu mak aku suruh aku cari doktor juga untuk kakak aku. Ini sangat tidak sesuai. Lawan tokey nampak! Heh! Aku musykil kenapa kalau nurse mesti dengan askar. Kakak aku kategori itulah -_-”
16. Dah habis. Erm. Bila habis kena buat statement dahsyat. Kepelikan aku paling utama, Tak ada. Hahahhaha.

Aku tak nak tag siapa-siapa. AKu tag tak ada orang buat pun. AKu merajuk dah!hee~

Kau rasa aku pelikkah?
Apakah dia?

Perasan tak aku gatal sekarang?
Huhu.

~ oleh INFINITY di Mac 4, 2009.

3 Respons to “Mahu Tahu?”

  1. huh?. dr smlm kot kate diri gatal, tu inquisitive bukan gatal. haha. selamat berjaya mndapat ice cream n doctor ye, huda yg comel, rase ny. haha

    ces…hahahahah. kenapa mesti rasa comel? hehehe

  2. alamak, merajuk dgn aku kah?
    aku bz sket skang, bila aku senang, insya Allah aku buat tag lama kau. huhu,.

    tak de maknanya. hahaha. tag kau pun aku tak buat alagi. hehe

  3. […] penah tag saya jugak. Hahaha.. Huda tag benda ni jugak, tapi sebab ada 2 tag, saya buat 1 dulu. (Huda sudah merajuk, sebab saya tak buat tag […]

Tinggalkan Jawapan

 
