Kita Samakah?

Kau tersenyum dan aku juga.
Kau ketawa dan aku juga.
Kau menangis dan aku?

Ketawa berdekah-dekah.

Aduhai, kalau takat makan sambal belacan gila pedas, janganlah merungut kalau aku tak sediakan air. Heh! Kamu…kamu!

Kau kata kita sama tahan pedas. Aku dah kata aku alah, kau tak percaya. Janganlah mengamuk kalau aku tak sentuh sikit pun.

Kan dah menangis.

Advertisements

~ oleh INFINITY di Januari 29, 2009.

3 Respons to “Kita Samakah?”

  1. oh, sapa yang tak leh makan cili ni?
    aku konfius.

    ko rasa? Aku pun konpius..hehe

  2. kamu duduk aku drive
    kamu masak aku perhabiskan
    kamu berlajar aku koje la nie

    p/s- saje merapu kat sinie

    hahaha.. tolong gelak =P

  3. kena ada cili…baru best..!!

    ada orang ckp, xde nikmat makan xde cili..hehhehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: