Apakah [5]

Tak seronok rupanya perasaan bergaduh dengan ketua yang sangat baik. Jauh hati, marah, sedih dan kecewa tu dikira merajuk ke? Kalau tu merajuk, maka merajuklah aku.

Seronok ke merajuk?

Kalau kau tanya aku, macam bongok je perasaan tu.

Aku rasa sangat jahat sekarang. Hold dulu marah sampai majlis selesai boleh tak? OK, aku minta maaf. Tolonglah, jangan buat aku menangis macam bodoh.

Oh crap!

~ oleh INFINITY di Januari 13, 2009.

Satu Respons to “Apakah [5]”

  1. Bergaduh pasai apa?? huhu

    benda yang sangat bodoh -_-“

Tinggalkan Jawapan

 
