Destinasiku

Owh, peperiksaan menghampiri. Oh, aku kini kalut. Oh, itu kebiasaan. Oh, aku rasa menyesal tidak bertungkus lumus. Oh, aku tidak lagi janggal dengan keadaan itu.

Kerana, itulah aku.

Berjalanlah dan terus mencuba.
Walau esok tak seindah biasa.
Kerana dunia tak menjanjikan senyuman nyata.
Andai aku tak bisa merasa sakit mencuba…

Jangan berhenti mewarnai
berjanjilah pada diri
Andai jatuh bangun kembali
Walau sakit, teruskan berlari..

Aku mencari ke mana destinasiku.
Aku bertatih menuju kesitu.

Prof. Dr Huda Mustaffar

How hard the path would be, stay strong…stay calm.

~ oleh INFINITY di Oktober 28, 2008.

Satu Respons to “Destinasiku”

  1. huda, even though the path is hard, the challenges are many, but dont fear any. the road maybe rough, but just be tough. push aside all your worries, and build up your dream, chase your destiny.

    lama tak dengar khabar! yup..berusaha, berjaya =)

Tinggalkan Jawapan

 
