triple R?

Hari ini? Hmm~ terjumpa denga Prof Din dan isterinya di Klinik ORL. Hee~ Seronok amat. Tak ada benda yang patut seronok sebenarnya. Tapi terlihatkan Dr. yang islamik itu, dan keconcernannya, dan kebaikkannya, dan kewarakannya..hati jadi suka. Suka amat. Eh, bukankah dia PA (Penasihat Akademik) aku? Merangkap papa lah kalau begitu. Hehe.

Sukanya hati hari ini! Mengapa? pastinya bersebab. Triple R? Hehe..

Sebelum itu, semalam ada berita mengemparkan. Sangat tergempar hingga aku terkesima. Sangat mengejutkan sehingga nebulizer yang selalu aku sedut penuh nikmat itu seolah racun yang ingin aku luah cepat. Terlalu ralat, sehingga aku ingin terbang cepat ke tempat semua pelajar audiologi berkumpul.

Mengapa?

Kisah sebenarnya masih di awangan. Belum jelas terlihatkan. Mungkin akan ada tembok penghalang tegar untuk difahami. Biarlah. Ada pihak menyembunyikan dari jelas mata umum. Hanya segelintir menilai benar, berduyun pula mengaku dusta, dan ada tersepit antara dua.

Argh, berkias bagai!

Kisahnya, seorang yang saya ingin selalu berada di tempat duduk depan di dalam kelas bakal tiada. Mengapa? Biarlah menjadi rahsia kami. Sehingga terdetik saya memberi mesej ini. Saya menaip tanpa berfikir. Hanya mengikut bisikan hati yang harap sampai pada dr. kebanggaan saya itu.

Assalamualaikum Dr., Huda ni. Petang tadi semua student Audio berjumpa. Something wrong happen but i dont know the real story is. But, i do feel that’s terible. Be strong. We all always behind you. We always need you as our lecturer and personally as a patient, i need a dr as u. Be strong dan mengajarlah kami semula. Everything will be ok. No mater what, no mater how, no mater when. For the sake of our future, please be strong. Again, we’re always behind and beside.

Then, everything should turn normal. Will!

Back to triple R..hehehe. Perlu ke cerita? Since hati aku berduka lara akhir-akhir ini, biarlah ia gembira seketika. Dengan benda yang tak ada apa-apa.

Kata Ika, yang selalu amat menunjukkan jari telunjuk yang dilentik-lentik,

“kak hud, R mu ada di situ,”

Itu R nombor satu.

Azah dan nadiah pula,

“Jumpa R malam ni,”

Hehehe..itu R nombor dua.

nombor 3? Hehehe.. tu my respectful lecturer..Dr. Rosdan..hoho!

Signifikasinya? Saja-saja je. R no satu, R yang aku kena jadi sopan santun. R no dua, aku kena jadi ego, sinis, memampuhkan orang tetapi berkopiah bagai, dalam erti kata lain (hmm~ ok je dia sebenarnya) hehehe. R no tiga, aku kena jadi islamik dan bijak bistari. Hee~

Signifikasi?

Kan dah kata saja-saja! Tak paham bahasa ke?

R nombor 1 = Jepon Cute

R nombor 2 = hem..

R nombor 3 = (dok mengingat trademark dia..tak datang-datang. Haish!)

Dalam banyak-banyak R, R no dua paling terkesan. Hohoho! Kenapa?

“Aku kan berlagak!”

ops

“Aku cantiklah,”

“Kak Hud yang jelita, ayu, comel..bla..bla..,” (Yang positif dalam bahasa antonimi!)

heh!

“Aku yang ego lah!”

Demi menyamai R nombor dua! Aku kan suka doktor? Muahaha..eh? Ketiga R adalah doktor. Sah! Aku mereng!

Em…hem..hem.. R no dua! Confirm!

Dia?

Suka ati dia lah. Nama pun secret admire kan?? hehehe!

p/s:arigator to all comments from friends of iluvislam. Akukan bertabah hati selalu. Dan senyum sentiasa.

Dan R nombor dua. Hehehe..(bak kata Yang Terdalam…gelak Syaiton!)

Hee~ aku tau ramai tak faham. Abaikan entry yang membuang masa ini.

Advertisements

~ oleh INFINITY di Julai 25, 2008.

4 Respons to “triple R?”

  1. saya baca ngan kening yg banyak kali jugak laa terangkat pelik;p
    “kak huda ni betol ke tak?”maaf.sbb ayat ni berlegar2 dalam kepala sy dua tiga kali bila membaca entry ini.hakhakhak..mmg junior yg drhaka..tp apa nak buat?hakhakhak.

    btw..get well soon dear;p
    MAY ALLAH BLESS

    muahhhhhh
    (^^?)
    hakhakhak

    hee..sah mereng! hee~

  2. che’gu,
    saye paham!
    PAHAM!! :p

    hohoho. baguuus!!

  3. koya mu huda nee.

    berani sungguh kamu, ieyka chan. mengatakan aku begitu. hee~

  4. khud..
    kte phmmm….
    ngeee~~

    syuhh!!!~ =)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: