nafas baru…!

Aduhai, setelah lama terpaksa berperang dengan blogspot, akhirnya ke sini saya. Sedih juga mengingatkan entah apa-apa yang saya tampalkan di sana, terbang kesini dengan perkara yang serba tiada. Sekali lagi…aduhai..~

Teringat lagi dok berlagak dengan si leokid tentang wordpress vs blogspot. Hahaha kid, saya surrender dah. =) Walaupun tak nak berkata ini, tapi terpaksa juga. Kelak banyak pula kena berguru macam mula-mula kenal blogspot ni..haih… -_-“

Asalnya memang tak nak langsung tukar. Semalam saya cuba hack sana, hack sini. Paling pelik tak putus asa pun. Pelik tu bagi saya. Teka pukul berapa saya tidur…hee, pukul 0630, dan bangun pukul 10. Aduhai. Mujur ada kerja tak selesai, kalau tak..memanglah tak bangun lagi.

Yang paling dahsyat, sambung balik lepas tu, sampailah sekarang. Laptop tak tutup lagi, demam dah pun laptop ni. Pulak tu, saya berganjak dari kerusi tak lebih dari sepuluh minit. Memanglah dahsyat. Sampai Ika menegurlah.. “reput dah kerusi tu kak hud weh!”

Akhirnya mengalah juga. Itupun, sebab saya terjumpa artikel yang membolehkan semua post saya di blogspot boleh ditransfer semula ke sini. Haish! Betul kata mak saya, memang sya degil. Kalau saya nak sangat, usaha saya melampau-lampau. Makan tak, berganjak tidak. Mengarut!

hee~ =P

sekurangnya saya berusaha. Walaupun wordpress biasa-biasa aje, tak apalah. Terima seadanya, itu lebih menenangkan dari terpaksa selalu mengedit setiap entry baru di blogspot.

 

macam ni lah selalu -_-\

 ::kalau dah kepenatan, tak ada bantal pun tak apa::

~ oleh INFINITY di Jun 1, 2008.

2 Respons to “nafas baru…!”

  1. Dah siap~
    oh ya, kalau boleh, sila bagi nama anda, memudahkan untuk aku klasifikasikan dalam blogroll..heh

    hudamustaffar..but, saya berterima kasih kalau anda meletakkan infinity sebagai nickname mr. wanda =)

  2. errr..it should be wandai, actually, or wandi..not wanda..

    oh ya..im sorry, typing error. Dalam hati dok baca wanda, dat’s y la -_-“

Tinggalkan Jawapan

 
