..hem =)


..penat juga ya bertatih di jalan selamat. Namun, terkadang tidaklah seselamat mana. Aduhai..mengeluh punyalah banyak..

Hari ini linguistik..entah apalah yang saya merapu tadi. Ahh, yang lepas biarkan berlalu. Tapi hati tetap terfikir..(bak kata nad, terus berkata-kata)

Kenapa dengan gambar itu?? hahaha..perasankan sesuatu. Tiada idea sebenarnya, namun sekadar ingin mencuba kekuatan internet yang ‘good’ ini, sengaja saya upload. Yup, memang good. Tidak lebih seminit, gambar berjaya di upload. Gambar ni ketika study week sem satu lepas. Hancus..huhuhu~

Ada benda ingin disampaikan disitu..PSYCHOLOGY! Hahaha..perasan tajuk buku itu? Esok saya berperang dengan psycho pula. Layaknya entah jadi apa pula kali ini. Kalaulah sekarang masih rajin menulis blog, maka maknanya apa. Ahh, inikah hidup? Inikah yang dinamakan kehidupan? Logiknya inikah aku? Iyalah tu..manusia bertangguh. Siapa? Akulah tu. Mahu diulang berapa kali? JADI? Tidak pernah juga datang sedarnya. Aduhai. Sudah terhantuk baru tegadah.Tapi entah berpa kali terhantuk, berbenjol..tergadahnya tak sampai-sampai..aduhai!

Semalam terbaca perkhabaran pernikahan sahabat saya. Sahabat? Ketua bilik ketika tingkatan 4 dulu. Hahaha..Antara manusia zaman sekolah yang saya benci..pengawas (dhobitoh..bagaimana ya kalau ada dhobit =P),exco..dan ketua bilik..hmm, apa maknanya ya?

Dia sudah bernikah. Alhamdulillah. Bila saya pula? hahahaha…aduhai. Perangai begini teruk masih berharap lagi pula..hahaha..aduhai!

Ada satu mainan jiwa menganggu pula. Menjadi ketua stesyen yang layak ke USM Penang seharusnya membanggakan. Ya, bangga benar saya..(tak juga). Kemudian mendengar perkhabaran HICOMnya manusia yang dinanti, hati mulalah mereka-reka spekulasi tanpa henti. Aduhai hati..mengapa begitu degil ya kamu??! Maka hati juga mereka cerita, bagaimana kalau saya lepaskan convex, melangkah ke pameran USM disini saja? Bodoh barangkali keputusan itu..namun, hati juga bisa menilai cerita. Iupun bodoh juga. Bagai tiada akal. Maka setakat ini, logiknya masih bijak. Sekalipun perancangan masih ke USM sana, tspi hsti kecil tetap berkata-kata. Bagaimana begitu, bagaimana begitu. Aduhai.

MULUT!! Senyap kamu! OK..Senyap juga..tapi hati?? Bukan punyai mulut untuk dilekap agar berhenti berbicara. Mungkin ada. Ya! Ada! MATI jalannya..sanggupkah? Aduhai..

Advertisements

~ oleh INFINITY di April 9, 2008.

2 Respons to “..hem =)”

  1. berani2 la nk tukar gi pameran..
    haa..gab, tgk ni
    ade org tanak gi convex..
    *bluek*
    nyesal cite
    huhu
    tp dsah gelak sakan bc pg td
    ngee..
    ade2 jelah..
    aduhai.. 🙂

  2. memang tahu pun kalau tak cerita. Aduhai..hati..hati. Hancus kalau diturutkan..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: